معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2010850
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

گل گاوزبان (Cowslip)، ضد سرخك و مخملك و دارويي براي درمان جوش‎هاي دهان و رفع حرارت بدن است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه لرستان، گل گاوزبان (Cowslip)، گياهي علفي به طول 40 تا 70 سانتي‎متر است.



این گیاه دارای اثرات شفابخشی زیادی بوده که می‎توان به مواردی از جمله نشاط‎‌آوری، مقوی بدن، نیکو کننده رخسار، تنگی نفس، ضد سرفه و خشونت سینه، معرق، تب‎بر، ضد سرخک، مخملک، آبله، آبله مرغان، ورم کلیه، دفع سنگ مثانه، یرقان، مننژیت، آرام بخش اعصاب، درمان جوش‎های دهان و رفع حرارت بدن اشاره کرد.

برای مصرف این گیاه باید یک قاشق غذاخوری از آن را در یک لیوان آب جوش ده دقیقه دم کرد و سپس صبح، ظهر و شب بعد از غذا یک استکان نوشید.

“برگرفته از کتاب راه‎های تندرستی، زیبایی و پیشگیری از بیماری‎ها با گیاهان دارویی علیرضا عاشوری”

دسته ها :
پنج شنبه 1392/11/3
X