معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2006004
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
دستيارداروسازي طب سنتي گفت: مصرف روزانه سيب براي برطرف شدن افسردگي، كبد چرب، تقويت قواي بدن و تقويت معده مفيد است همچنين از بروز سرطان ريه،كولون و پروستات پيشگيري مي كند.
محبوبهبزرگي دستيار داروسازي طب سنتي در گفت و گو با تسينم اظهار داشت: در طب سنتي ايران سيب به داروي نشاط آور معروف است. به گفته وي سيب شيرين ميوه اياست با طبع گرم وتر و يكي از ميوه هايي است كه در طب سنتي به خاصيت نشاط آور بودن آن تاكيد شده و خوردن و حتي بوييدن آن براي تقويت مغز، قلب و كبد مفيد است.
دستيار داروسازي طب سنتي اضافه كرد: امروزه آب سيب توسط پزشكان طب سنتي در موارد مختلف به طور مثال براي افرادي كه دچار ضعف هستند، تجويز مي شود همچنين سيب رنده شده همراه با گلاب وشكر هم براي سالمندان و افرادي كه ضعف گوارش دارند، مفيد است. بزرگي ادامه داد: امروزه در مطالعات حيواني، اثر سيب در پيشگيري از سرطان ريه،كولون و پروستات به تائيد رسيده است هم چنين بر اساس اين مطالعات سيب در بيماري هاي مرتبط با كبد چرب هم مفيد است.
وي بيان داشت: با توجه به گسترش بيماري هايي از جمله افسردگي و سرطان در جوامع مختلف و مفيد بودن سيب در اين بيماري ها يكي از توصيه هاي ساده و در دسترس مي تواند مصرف اين ميوه باشد البته در صورتي كه منع مصرفي براي بيمارنداشته باشد. رب سيب در تمام افعال از جرم آن بهتر است و براي تقويت قلب، معده، كبد و دفع سموم مفيد است بايد بدانيم بعد از خوردن سيب نوشيدن آب ضررو موجب فساد غذا در معده مي شود.

دسته ها : سلامت
جمعه 1393/5/31
X