معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2006075
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

خدايا! اينك كه اين بنده حقير در راه تو به جهاد برخاسته است و براي رضاي تو و براي حفظ كتاب و دين تو عليه دشمن اسلام به قيام برخاسته¬است، اميدوارم كه اين جان ناقابل را پذيرا باشي.

خداوندا!تو شاهدي كه من جز جان و خوني كه در بدن من جاري است، چيز مهم‌تر نداشتم كه در راه تو هديه كنم، اين بهترين چيزي است كه من در دنياي مادي داشتم و اينك براي رضاي تو، هديه به قرآن و خون شهيدان كرده‌ام.

خدايا! من بنده گنه‌كار بودم و در دنيا كاري جز گناه انجام نداده‌ام، اميدوارم كه به عظمت و مهرباني خودت مرا ببخشايي!

خداوندا! خودت گواه هستي كه براي هر فرد مهم‌ترين چيز جان است، پس من هم مهم‌ترين دارايي خودم را براي تو داده‌ام.


دسته ها : مناجات نامه
چهارشنبه 1392/12/28
X