معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2007849
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
اگرروزي‌گذر شما به‌روستاي‌«حسن‌آباد» دامغان‌افتاد، در قسمتي‌از خاك‌آن‌روستا دو درخت‌سر به‌فلك‌كشيده‌اي‌را مي‌بينيد كه‌برادر همسر شهيدم‌«محمود عبداللهي‌» به‌ياد و سفارش‌ايشان‌در آنجا كاشته‌است‌.
همسرم‌هميشه‌ديگران‌را به‌انجام‌كارهاي‌نيك‌سفارش‌مي‌كرد. او زندگي‌وهستي‌خويش‌را وقف‌اسلام‌كرده‌بود.
ايشان‌قبل‌از اينكه‌به‌جبهه‌بروند، اسمهاي‌مختلفي‌براي‌فرزندي‌كه‌در راه‌بود انتخاب‌نمود و مي‌گفت‌: اگر پسر بود چنين‌و اگر دختر بود چنان‌.
وقتي‌كه‌فرزند به‌دنيا آمد ايشان‌هم‌مرخصي‌گرفت‌و به‌دامغان‌آمد.شناسنامه‌كه‌آورد ديديم‌اسم‌بچه‌را «فاطمه‌» گذاشته‌است‌.
گفتم‌: شما كه‌اسمهاي‌ديگري‌انتخاب‌كرده‌بوديد. جواب‌داد! در جبهه‌كه‌بودم‌يك‌شب‌خواب‌ديدم‌خداوند فرزند دختري‌به‌من‌مي‌دهد و من‌اسم‌اورافاطمه‌مي‌گذارم‌. قبل‌از اينكه‌فرزندم‌متولّد شود در خواب‌اسم‌او را به‌من‌گفته‌اند!
فاطمه‌تك‌فرزند و تنها يادگار آن‌شهيد بزرگوار است‌.
به‌ياد دارم‌پس‌از اتمام‌مرخصي‌و اعزام‌مجدّد ايشان‌به‌جبهه‌هاي‌نبرد،چند روزي‌بيشتر طول‌نكشيد. يك‌شب‌خواب‌ديدم‌كه‌شهيد دوباره‌به‌دامغان‌برگشته‌است‌و در حاليكه‌فاطمه‌را مي‌بوسد، دو دسته‌گل‌دارد. يك‌دسته‌گل‌سبز و يك‌دسته‌گل‌قرمز. دسته‌گل‌سبز را به‌من‌دادو آن‌دسته‌گل‌سرخ‌را براي‌خودش‌نگه‌داشت‌.
آن‌شب‌از خواب‌پريدم‌و تا صبح‌گريه‌كردم‌. صبح‌خوابم‌را با چند نفر در ميان‌گذاشتم‌و حتي‌با امام‌جمعه‌شهرمان‌«حجت‌الاسلام‌ترابي‌» تلفني‌صحبت‌كردم‌.ايشان‌خوابم‌را چنين‌تعبير نمود كه‌:
«همسر شما با دادن‌دسته‌گل‌سبز، فرزندش‌را به‌شما سپرد و با بغل‌كردن‌دسته‌گل‌قرمز كه‌نشانه‌اين‌است‌، به‌شهادت‌مي‌رسند»
دو روز بعد، ايشان‌به‌شهادت‌رسيدند و خوابم‌تعبير شد.
دوشنبه 1392/12/19
X