معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2001508
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
يه پسر و دختر كوچولو داشتن با هم بازي ميكردن. پسر كوچولو يه سري تيله داشت و دختر كوچولو چندتايي شيريني با خودش داشت.پسر كوچولو به دختر كوچولو گفت من همه تيله هامو بهت ميدم؛ تو همه شيرينياتو به من بده.دختر كوچولو قبول كرد. پسر كوچولو بزرگترين و قشنگترين تيله رو يواشكي واسه خودش گذاشت كنار و بقيه رو به دختر كوچولو داد.




اما دختر کوچولو همون جوری که قول داده بود تمام شیرینیاشو به پسرک داد. همون شب دختر کوچولو با ارامش تمام خوابید و خوابش برد.ولی پسر کوچولو نمی تونست بخوابه چون به این فکر می کرد که همونطوری خودش بهترین تیله اشو یواشکی پنهان کرده شاید دختر کوچولو هم مثل اون یه خورده از شیرینیهاشو قایم کرده و همه شیرینی ها رو بهش نداده.نتیجه اخلاقی داستانعذاب وجدان همیشه مال کسی است که صداقت نداردآرامش مال کسی است که صداقت داردلذت دنیا مال کسی نیست که با آدم صادق زندگی می کندآرامش دنیا مال اون کسی است که با وجدان صادق زندگی میکند.



دسته ها :
شنبه 1392/11/5
X