معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2000530
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
روزي كلاه فروشي از جنگلي مي گذشت. تصميم گرفت زير درختي كمي استراحت كند. كلاه ها را كنار گذاشت و خوابيد. وقتي بيدار شد متوجه شد كه كلاه ها نيستند. بالاي سرش را نگاه كرد . تعدادي ميمون را ديد كه كلاه ها را برداشته اند.




فکر کرد چگونه کلاه ها را پس بگیرد. در حال فکر کردن سرش را خاراند و دید که میمون ها همین کار را کردند.کلاه را ازسرش برداشت و دید که میمون ها هم از او تقلید کردند.به فکرش رسید که کلاهش را روی زمین پرت کند. میمونها هم کلاه ها را روی زمین پرت کردند! همه کلاه ها را جمع کرد و روانه شهر شد.سالهای بعد نوه اش هم کلاه فروش شد. داستان را برایش تعریف کرد و تاکید کرد که اگر چنین وضعی پیش آمد چه کند.یک روز که او هم از همان جنگل می گذشت و تصمیم گرفت زیر درختی استراحت کند, همان قضیه برایش اتفاق افتاد.شروع به خاراندن سرش کرد. میمون ها هم همان کار را کردند. کلاهش را برداشت,میمون ها هم این کار را کردند. نهایتا کلاهش را روی زمین انداخت. ولی میمون ها این کار را نکردند.یکی از میمون ها از درخت پایین آمد و کلاه را از سرش برداشت و درگوشی محکمی به او زد و گفت: فکر می کنی فقط تو پدر بزرگ داری؟؟؟



دسته ها :
يکشنبه 1392/11/6
X