معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1991298
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
به گزارش ايرنا به نقل از وزارت امور خارجه روسيه، بوگدانف و هويي روز جمعه به طور مفصل ابعاد مختلف اوضاع سوريه را بررسي كردند.

دراين ديدار دو طرف به تبادل نظر درخصوص مسايل مربوط به كنفرانس ژنو2 كه قرار است روز 22 ماه ژانويه جاري برگزار شود، پرداختند

طرف های روس وچینی براهمیت همکاری تنگاتنگ دو کشور درمساله سوریه و سایر مسایل منطقه ای تاکید کردند.

مقام های روسیه در دو روز اخیر مذاکرات و رایزنی های گسترده ای با وزرای امور خارجه ایران وسوری درباره سوریه و به ویژه کنفرانس ژنو2 داشتند.

مساله سوریه واوضاع جاری این کشور روزپنجشنبه در نشست سه جانبه وزیران خارجه ایران، روسیه و سوریه در مسکو مورد بررسی قرار گرفت.

مسایل مربوط به مقدمات کنفرانس ژنو2 و موضوعاتی همچون حل وفصل سیاسی و مذاکرات سوری و نیز مسایل انسانی سوریه دستور کار نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و سوریه را تشکیل می داد.

ˈسرگئی لاوروفˈ وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به مذاکرات سه جانبه روز گذشته با روسای دستگاه های دیپلماسی ایران وسوریه گفت:مسکو، تهران و دمشق مواضع مشترکی برای اجرای صادقانه توافقنامه ژنو اتخاذ کرده اند.

وزیر خارجه روسیه افزود: از این که با ایران وسوریه مواضع مشترکی در مورد ضرورت برگزاری کنفرانس ژنو2 با اجرای کامل توافقنامه ژنو داریم، خرسندم.

لاوروف امروز هم با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد و مساله کنفرانس ژنو2 محور مذاکرات دو طرف را تشکیل می داد.
دسته ها :
شنبه 1392/10/28
X