معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2005448
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

1 خدایا، بر محمد وخاندانش درود فرست وما را به سوی توبه ای که پسند ِ توست برگردان، واز پافشاری برآنچه نمی پسندی به دور دار.

2 خدایا، آن جا که به ناچار یا دین ما کاستی می گیرد یا دنیایما، کاستی را در آن قرار ده که زودگذر است و بازگشت ما را به سوی آن که پایدار تراست.


3 وهرگاه آهنگ دو کار کرده باشیم که یکی خشنودی تو را به همراه دارد ودیگری به خشمت می آورد، ما را به آن کار که خشنودی تو در آن است گرایش ده، ونیروی ما را در انجام دادن ِ آنچه سبب خشمِ توست ، ناتوان گردان.

4 و در این کارها، نفس های ما را به اختیارمان وامگذار؛ زیرا نفس، اگر توفیق تو نباشد، باطل را برمی گزیند، واگر رحمتِ تو او را در نیابد، به بدی فرمان می دهد.

5 خدایا، تو ما را از ناتوانی آفریده ای وبنیاد ما را بر سستی نهاده ای، واز آبی پست وبی مفدار،هستی ما را آغاز کرده ای .اینک ما را هیچ جنبشی نیست مگر به نیروی تو، وهیچ نیرویی نیست مگر به یاری کردن تو.

6 پس ما را به توفیق خود مدد فرما، وبه راه راست ِ خود استواری ده، وچشم ِ دل های ما را از دیدن آنچه دوست نمی داری کور گردان، و چنان کن که نافرمانی تو به هیچ یک از جوارح ما راه نیابد.

7 خدایا، بر محمد وخاندانش درود فرست وچنان کن که رازهای دلِ ما و جنبش های اندان ما و نگریستن های  چشم ما و گفتارهای زبان ما وسیله ی دریافت ثواب تو باشند، تا هیچ کار نیکی که شایسته پاداش توست، از دست ِ ما نرود، و هیچ کار زشتی که عقوبت تو را در پی دارد، روی دست ما نمانَد.

دسته ها : صحیفه سجادیه
سه شنبه 1393/10/30
X