معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2002322
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
مصرف يك ليوان آب ولرم حاوي عسل و ليمو به طور ناشتا براي حفظ سلامت مفيد است.
شفاف: برخي معتقدند كه مصرف اين محلول باعث كاهش وزن مي شود. در ادامه مطلب به خواص اين نوشيدني اشاره مي كنيم.
تصفيه كننده سيستم لنفاوي
بهنقل از سايت «نيوزويك»، كمبود آب در سيستم لنفاوي عامل بروز انواع بيماري هاست. كمبود آب و مايعات لازم در سيستم لنفاوي، احساس خستگي مفرط و بي حالي، اختلال در خواب، يبوست، فشار خون بالا يا پايين، استرس و عملكرد نامناسب ذهني را به همراه دارد.
بامصرف اين نوشيدني به طور ناشتا به تمامي سيستم لنفاوي آبرساني مي شود و اين امر علاوه بر رفع علايم ياد شده، سيستم ايمني بدن را نيز بهبود مي بخشد.
انرژي بخش است و روحيه فرد را افزايش مي دهد؛
اگراحساس خستگي و ناراحتي مي كنيد، از اين مخلوط استفاده كنيد. عسل موجود در آن به عنوان انرژي دهنده بدون كالري عمل مي كند.ليمو آنزيم هايي را كه باعثدرست هضم شدن غذا مي شود فعال مي كند و علاوه بر آن، بوي ليمو آرام بخشي طبيعي به حساب مي آيد.
مجراي ادراري را تميز و به عنوان مدر عمل مي كند
عسلعامل قوي ضدباكتريايي است كه توان مقابله با چندين عفونت را دارد. هنگامي كه عسل با ليمو و آب كه هر ۲ مدر است و سموم بدن را دفع مي كند، مخلوط شود به شكل بهتري مجراي ادراري را پاكسازي مي كند. براي زناني كه مشكل عفونت مجراي ادراري دارند، مصرف اين نوشيدني مفيد است. اين مخلوط عفونت ادراري راكاهش مي دهد.
سلامت دهان را بهبود مي بخشد
طبيعت اسيدي ليموي تركيب شده با عسل و آب به طور آني بوي بددهان را از بين مي برد.
ليمودهان را تميز مي كند و غدد بزاقي را فعال مي سازد و باكتري هاي مضر را از بين مي برد. با افزودن آن به عسل و آب، باكتري و ذرات غذا را كه اغلب در دهان و گلو باقي مي ماند، مي شويد. علت ديگر بوي بد دهان ايجاد لايه سفيد روي زبان است. (كه اغلب حاوي باكتري و ماده غذايي در حال فاسد شدن است) اينمخلوط به طور موثر آن لايه را از بين مي برد در نتيجه بوي نامطلوب دهان رفع مي شود.
با يبوست مقابله مي كند
اين مخلوط درمان فوري يبوست است. روده ها را تحريك مي كند و مدفوع را از حالت خشكي خارج مي كند.
معده را پاكسازي مي كند و عملكرد كولون را بهبود مي بخشد
هرفردي به مرور دچار تراكم سموم در معده مي شود. موادغذايي هضم نشده، سلول روده اي و باكتري هاي مرده، لايه داخلي معده را مي پوشاند و در نتيجه منجر به بيماري مي شود. با مصرف مخلوط آب ليمو، عسل و آب ولرم، ديواره روده به ويژه كولون تحريك مي شود و سموم را از بدن دفع مي كند تا روده ها بهتر عمل كند. با اين كار بدن قادر است ماده مغذي را بهتر جذب و سموم را از بدن خارجكند. اين تراكم سموم اغلب باعث احساس نفخ مي شود.
عمل هضم را بهبود مي بخشد
تركيبياز آب ولرم، ليمو و عسل سيستم هاضمه بدن را تقويت مي كند. علاوه بر آن ليمو كبد را براي توليد صفراي بيشتر تحريك مي كند، ليمو با افزودن اسيد اضافه به سيستم گوارشي كمك مي كند و در دفع سموم از بدن نيز مفيد است. عسل به عنوان يك ضدباكتري عمل مي كند و هر نوع عفونت موجود در بدن را از بين ميبرد و به توليد مخاط روده اي كه سموم را از بدن دفع مي كند كمك مي كند.
احتمال كاهش وزن را افزايش مي دهد
پكتيننوعي فيبر موجود در اين محلول، احساس سيري در فرد ايجاد مي كند. مخلوط آب ولرم، عسل و ليمو يك محيط قليايي در معده ايجاد مي كند كه در كاهش وزن موثراست.
باعث صافي پوست مي شود
ليمو،خون را تميز و در توليد سلول هاي جديد به بدن كمك مي كند. آب و عسل به طورويژه، قدرت بازسازي پوست را افزايش مي دهد و در تقويت كلاژن موثر است. پس اگر پوستي شاداب مي خواهيد هر روز ناشتا از اين مخلوط استفاده كنيد.
نكاتي براي تهيه و مصرف اين مخلوط
اينمخلوط به طور ناشتا قبل از مسواك زدن يا شستن دهان مصرف شود. براي تهيه اين مخلوط، آب نصف ليموي تازه و يك قاشق مرباخوري عسل طبيعي را به يك ليوانآب ولرم اضافه و بلافاصله مصرف كنيد و تا يك ساعت پس از آن از مصرف چاي ياقهوه بپرهيزيد.

دسته ها : سلامت
جمعه 1393/5/31
X