معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2004731
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

پروردگارا،در انتظار حكومت اسلامي چه رنجها و مشقت‌ها كه تحمل شد! چه گل‌هاي تازه شكفته كه پرپر شد! چه پدران و مادراني كه به سوگ عزيزانشان نشستند! چه جانها و مالهايي كه در اين راه بزرگ هديه شد تا سرانجام چشم مسلمانان به ظهور نور رهايي‌بخش و خدايي جمهوري اسلامي ـ كه مقدمه ظهور جهاني حضرت مهدي(عج) است ـ روشن گشت. و اينك، خداي بزرگ، اين معناي هستي، اي وجود مطلق، ما وارثان خون شهيدان امانتداران اين امانت بزرگ تو گشته‌ايم. يقين داريم كه هيچ قومي و ملتي تاكنون مسئوليتي به بزرگي و سنگيني مسئوليت ما بردوش نداشته است.

خدايا،توفيقمان عنايت كن تا با وحدت كلمه‌اي كه امام عزيزمان، خميني بت‌شكن، پيوسته به ما مي‌گويد اختلافات را كنار گذاشته، خودخواهي‌ها و مقام‌پرستي‌ها را رها كنيم و فقط به اسلام و قرآن و جمهوري اسلامي بينديشيم.

خدايا،شاهد باش كه اين كلمات را در اين ميدان كربلا به بندگان مخلص تو مي‌نويسم.به اميد اينكه خون بي‌ارزش من اين نوشته را به خواهران و برادرانم برساند./


شنبه 1392/12/17
X