معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1990638
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

الهي،قرار ده مرا از آن بندگان خالصت. الهي، اگرچه بسيار گنهكارم و سرتاسر وجودم نافرماني توست، رحم كن و صبر عنايت فرما، بدان‌گونه كه باعث معراج روح گردد و علي(ع) و اوليايت شفاعتم كنند. آن‌قدر سخن بسيار است كه نمي‌دانم از كجا بگويم ـ از آهنرباي عشق تو كه اين برادة ناچيز را به سوي خود مي‌كشي، يا از دنياي فاني بگويم كه مي‌خواهد اين نيروي آهنربا را خنثي كند.

الهي،ديگربار سعادتي به من عطا فرما تا در ميان فرشتگان زمين، يعني انسان‌هاي خالص، باشم. خدايا، تو كه چنين لطف كردي و اين بندة ذليل را به اين سعادت نايل گرداندي از تو مي‌خواهم كه مرا دست خالي برنگرداني و از ناخالصي‌ها بسياري كه در اعمال من بوده است بگذري.

الهي،وقتي كساني را مي‌بينم كه سوار بر اسب سركش نفس به طرف دنيا مي‌تازند، دنيايي كه فردا بايد گذاشت و رفت، از تو مي‌خواهم كه مرا از آنان قرار ندهي.

خدايا،علي(ع) در دنيا از تو يك چيز خواست و آن شهادت خالصانة في سبيل‌الله بود، شهادتي خونين كه در آخرت ماية نجات شود و خلوص كه سبب استخلاص گردد. پروردگارا، من هم از تو يك چيز مي‌خواهم، و آن اين است كه هرگز مرا به خودموامگذاري. پروردگارا، هرچند كه اين جمله جسارت است به درگاه مقدمت، اين بنده كلامي جز اين ندارد.

خدايا،اگر مي‌داني عاشقت شده‌ام، مرا از بندگان خالصت قرار ده. خدايا، در اين دنيا خود گفته‌اي نااميدي گناه بزرگي است؛ به لطف تو دل بسته‌ام و به انتظار نشسته‌ام./


شنبه 1392/12/17
X