معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2000530
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
هيچكس نمي تواند به فرد ديگري انگيزه بدهد. تنها كاري كه ديگران مي كنند تشويق ما براي انجام دادن كارهاست. اين خود انسان است كه بهترين مشوق و انگيزه دهنده براي خودش است.

 در اين مطلب 10 راه موثر براي ايجاد انگيزه در خود را برايتان نام برده ايم تا كمك كند از استعدادها و توانايي هاي دروني خود به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد.


1.   هميشه در آسايش و آرامش نباشيد. از اينكه كمي به خود سختي دهيد نهراسيد. بزرگ ترين مانع براي رسيدن به استعدادهاي دروني همين راحت طلبي است. اتفاق هاي مهم زماني رخ مي دهند كه شما كمي هم تلاش و سختي را تحمل كنيد.

2.    از اشتباه كردن نهراسيد. عقل به ما كمك مي كند تا اشتباه نكنيم و  در نتيجه هزاران اشتباه به وجود مي آيد.

3.    فكر خود را به مسايل معمولي محدود نكنيد. سعي كنيد بزرگ و وسيع فكر كنيد.

4.   شاد بودن را در زندگي خود اتخاب كنيد. افراد شاد هميشه انگيزه بيشتري براي انجام امور دارند. شادي حق مسلم شماست و آن را با چيز ديگري عوض نكنيد.


5.   حداقل يك ساعت در روز را به خودشناسي اختصاص دهيد. كتاب هاي مفيد مطالعه يا موسيقي الهام بخش گوش كنيد. رانندگي بهترين فرصت براي گوش كردن به كتاب هاي صوتي در مورد پرورش روح و خودشناسي است.

6.   به خود ياد بدهيد كه كاري كه آغاز كرده ايد را بايد تمام كنيد. بسياري از ما پيش از پايان يك كار يا انجام يك تصميم، سراغ كار ديگري مي رويم. اين خوب نيست. هميشه كارهاي خود را تمام كنيد.

7.   در حال زندگي كنيد. وقتي در گذشته ها گير كرده ايد يا در آينده اي كه نيامده سير مي كنيد، نمي توانيد از لحظه هاي كنوني خود استفاده و تصميمات درست اتخاذ كنيد.

8.    خود را مجبور كنيد تا از زندگي لذت ببرد. لذت بردن بهترين شغل بهشت است.

9.    وقتي درمانده مي شويد يا شكست مي خوريد، هرگز عقب نشيني نكنيد. شايد موفقيت در چند قدمي شما ايستاده باشد.

10.   هميشه آرزوهاي بزرگ در سر بپرورانيد. اگر چيزي فراتر از سطح انتظار باشد ما همه تلاش خود را مي كنيم تا آن آرزو و خواسته را برآورده كنيم. 

ناراحتي بزرگ زندگي در رنجي كه مي كشيم نيست در چيزهايي است كه از دست مي دهيم. بنابراين سعي كنيد هيچ چيز را از دست ندهيد. ما بايد هميشه و در هر لحظه آماده باشيم تا بتوانيم كسي كه هستيم راقرباني كسي كنيم كه مي خواهيم باشيم .

دسته ها :
شنبه 1392/9/30
X