معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2004944
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
بسياري از افراد از منافذ باز پوست صورت خود شكايت دارند. اين مشكل در افراد جوان و با پوست چرب يا مختلط شايع‌تر است. اين منافذ باز در اثر گشادشدن منافذ طبيعي پوست كه در همه افراد وجود دارد، ايجاد مي‌شوند.

در واقع در اثر بزرگ‌تر شدن غدد چربي پوست كه در تماس با تابش آفتاب و اشعه فرابنفش هستند، منافذ غدد «پيلوسباسه» باز مي‌شوند.

 

اين ماسك براي پوست هاي چرب بسيار مفيد است . استفاده از اين ماسك را به افرادي كه منافذ پوستي آنها واضح و نازيبا شده توصيه مي كنيم. براي تهيه آنكافي است كه يك گلابي رسيده را خرد كنيد و بر روي پوست صورت بماليد و بيستدقيقه ي بعد آن را با آب يا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاك كنيد.

هر ماسك را بايد به مدت بيست تا سي دقيقه بر روي پوست قرار داد و سپس آن را به وسيله شستوي كامل با آب پاك كرد. مي توان به جاي شستشو با آب، ماسك را به وسيله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاك كرد.


دسته ها :
پنج شنبه 1392/9/28
X