معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2002400
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

برادران و خواهران بسيجى، حال كه شما با فرمان امام ايران را به سر آمريكا آورديد و يك ابرقدرت كه مدعى ستيز جهان و فضا است، 18 ماه يا بيشتراست كه تلاش مى‏كند كه با شما و مسئولين رابطه داشته باشد و شما آن‏ها را كنار زديد و اين پيروزى‏ها جز با حضور در جبهه و توكل به خداوند و پياده كردن دستورات رهبر بزرگوار نبوده است، بگذريم كه بر سر منافقين و بر سر يك، يك گروه‏هاى داخلى و هر چه در كردستان بود چه آورديد و يك سيلى محكمى بر آن‏ها زده ‏ايد.     

برادران بسيجى، ان شاءالّله به زودى در حرم امام حسين(ع) با امامت امام نماز جمعه و جماعت خواهيم خواند، سخنم اين است كه هر كس بسيجى نباشد از انقلاب و مردم عقب مانده است. زيرا امام فرمودند: بايد ارتش 20 ميليونى تشكيل دهيم و بدانيد، شهدا تنها كسى را شفاعت خواهند كرد كه راه آن‏ها را ادامه دهند و گرنه در پيش خداوند از شما شكايت خواهندكرد و من نيز از اين موضوع جدا نيستم.    

 از انقلاب محافظت كنيد، شما برادران بسيجى، شما نيز از اين قضيه مستثنى نيستيد زيرا بسيج مدرسه عشق به لقاء است.  


چهارشنبه 1392/12/7
X