معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2001732
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
اولينتظاهراتي بود كه راه انداخته بودند. من و رحمت‌الله هم بوديم. مي‌خواستيم شعار جمع را تغيير بدهيم. همه مي‌گفتند «قانون اساسي اجرا بايد گردد»، ما دوتايي داد زديم «اين شاه آمريكايي اخراج بايد گردد» كه يك پس گردني محكم چسبيد پشت گردنمان. رو برگردانديم، همت بود. خنديد و با تندي گفت«هنوز زودهبراي اين شعارا. اينا باشه براي بعد.»
مسیح! یا یه پس‌گردنی بزن و قصاص کن،‌یا ببخش!

خیلی وقت بود ندیده بودمش. از وقتی جنگ شروع شده بود بیش‌تر می‌رفت جبهه و کم‌تر به شهرضا سر می‌زد. آرزو به دل ماند بودم که یک‌دفعه درست و حسابی بینمش. پریدم سفت بوسیدمش. دلم نمی‌آمد ولش کنم، تازه گیرش آورده بودم. گفتم «قصاص شد.» بعد به بهانه‌ی این که یک‌بار دیگر هم ببوسمش گفتم «حالا یکی هم به جای رحمت‌الله که مفقود شده.»

X