معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا..... یاریم کن نگاهم... در افق این فضای مجازی... جز برای تو....نبیند و انگشتانم ... جز برای تو ... کلیدی را فشار ندهند... *********************** وقتی به علاوه خدا باشی منهای هر چیزی زندگی می کنی. *********************** میلیون ها زن ایرانی در انقلاب سال 1357 با قدرت هر چه تمام تر پا در صحنه نهادند. حضور زنان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی چندین شکل داشت. برخی اخبار را گردآوری یا جزوه هایی را توزیع می کردند، بقیه به فعالان سیاسی مورد حمله یا زخمی ها پناه می دادند، بسیاری فعالانه در خیابان ها به راهپیمایی و تظاهرات می پرداختند، برخی تا آن جا پیش رفتند که در سنگر سازی در برابر نیروهای رژیم طاغوت کمک می کردند و حتی تعدادی از آنان اسلحه به دست گرفتند و به مبارزه پرداختند.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 2004491
تعداد نوشته ها : 4398
تعداد نظرات : 99


 ...
... ...
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
تويحياط بالا و پايين مي‌رفت. با خودش حرف مي‌زد. لش را مي‌گزيد و اشك مي‌ريخت. صورتش خيس شده بود. مي‌نشست و هنوز چند ثانيه نگذشته، بلند مي‌شد ودوباره راه مي‌رفت. شايد اين‌طوري آرام‌تر مي‌شد.
ساکت بودم و می‌دیدم مثل مرغ پرکنده می‌رود و می‌آید. دو روز نشده بود که مرد زندگیم شده بود. دیشب زنگ زده بودند که عراقی‌ها حمله کرده‌اند. ابراهیم گفته بود زود خودش را می‌رساند. از این طرف، زنگ زده بود که راننده بیاید ببردش منطقه. او هم رفته بود تشییع جنازه؛ پدرش فوت کرده بود. چه‌قدر سرگردان شده بود. حالا منتظر بود راننده‌ی دیگری بیاید و او را برساند به خط.
X